sobota 14. ledna 2017

MY STUFF - New in OCTOBER, NOVEMBER, DECEMBER

Už ani snad nemá cenu sem psát, že jsem si nechtěla kupovat nic :D

IKEA
V ikea jsem si pořídila třetího 'Antonína' a tuhle skvělou plastovou krabičku na enamelky, výseky a další ozdoby. Také jsem si koupila tři rozdělovače do šuplíků. Mají na spodku mají protiskluznou gumu.



Lepíky.cz
Loni jsem si objednávala několik oboustranek z ebaye, ale posledně mi přišla kvalita docela mizerná, tedy ne v lepivosti, ale v provedení a tak jsem objednala konečně "profi" oboustranku.


Nemravka.cz
Na Nemravce vždy na začátku roku doplňuji zásoby lepivých pomůcek. Náplň do rolítka, PVA lepidlo v tužce a také lepivé čtverečky. To bych ale nebyla já, kdybych si nepřihodila enamelky, samolepky a kartonové rámečky. Letos poprvé také zkouším moosgummi.





Scrapylife.cz
Na scrapylife jsem si udělala hooooodně radosti. První velkou radostí byl diář Carpe Diem, potom velký core kit kolekce Fresh 52 a nemohly k němu chybět ani ozdoby. Samolepkovou zásobu jsem doplnila o carpe diem samolepky a také o tu úžasné zlato-růžové glitterové abecední. Také jsem si pořídila celou scrap kolekci POSH.





Paperilla.cz
Tam jsem si pořídila několik papírů a hlavně produkty značky Elle's Studio. Nakoupila jsem tam i několik vánočních věcí - papíry a kartonové výseky.


z druhé strany



Familyportraits.pl
Tento polský eshop jsem už nějakou chvíli okukovala a když za mnou přišla kamarádka, že by na něm chtěla objednat, musela jsem se přidat. Pořídila jsem tyhle naprosto krásný a miniaturní enamelky.


Ebay.com
Na fakt, že čína okopíruje vše co vidí, jsem si už zvykla. Jsem ale také hodně zvědavá a tak mne zajímala kvalita "zkopírovaných" razítek. Zatím musím říct, že vypadají naprosto přesně jako ty od Amy Tan nebo Dear Lizzy .... 


Tiger
Tam mne zaujala tyto korková srdíčka, ale spíš to byl impulsivní nákup.


Kaufland
Ano, i tam se dají občas nalézt poklady a já tam ulovila něco jako enamelková srdíčka.


Scrapbazárek
Z téhle skupiny se budu muset brzo odebrat. Nakupuji tam víc věcí, než jsem vlastně prodala ... Samolepky, razítko, papíry, enamelky a puffy ozodby. Nakonec k tomu přibyla ještě velká štítková raznice.




Co jste si pořídily vy nebo co se chystáte pořídit? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat