čtvrtek 6. října 2016

PROJECTS - Birthday card/gift


Minulý týden měla moje švagrová narozeniny a chtěla jsem pro ni vymyslet něco netradičního. Po vzoru project life jsem vzala kapsu, nemilosrdně jsem ji půlku uřízla. Na práci s novou kolekcí Každý den jsem se moc těšila a tak jsem ji zpracovala na toto dárkopřání. 


Na pomoc k dozdobení dárkopřání jsem si vzala nové dřevěné výsekyplexi ozdobypapírové ozdoby a několik papírových výseků. Použila jsem i několik samolepek včetně růžičkových.






Kapsičku na peníze jsem vyrobila s pomocí 3D pěnových čtverečků, které jsem nalepila po obvodu zkrácené kartičky s vyseklým půlkruhem. Kapsičku jsem ozdobila štítkem a nápisem z papírové ozdoby, samolepící abecedou a také malou plexi hvězdičkou. Dalším mini dárkem jsou růžičkové samolepky, které jsou použité na kapse pod kapsičkou na peníze.


Nakonec jsem přidala pár malých čokoládek a dárkopřání bylo hotové.


Použité produkty / Used products

Žádné komentáře:

Okomentovat