sobota 18. března 2017

MY STUFF - New in JANUARY and FEBRUARY

Scrapdelight.nl
V půlce ledna jsem si vymyslela, že chci PL na rok 2017 dělat ve formátu 9x12 (po vzoru Inkie Quill). Zlanařila jsem do toho ještě Janu V. a započalo hledání. Po zklamání u Studio Calico (kdy by cena poštovného stála skoro stejně jako samotná objednávka) přišlo zklamání u Francouzů, kteří už do ČR neposílají. Naštěstí se zadařilo u Nizozemců. A když už jsem objednávala, tak proč nepřihodit pár maličkostí, že? :)



Scrapylife.cz
Lotka mne nalákala na kolekci MODERN, doplnila jsem si kapsy do alba 6x8 (které snad už také někdy dodělám ...), doplnila jsem si zásobu milovaných zlatých písmenek a vyzkoušela novou kolekci #whatever a nové transparentní samolepky.






Paperilla.cz
Za Jančou jsem se stavila na výstavě v Dubči.





TIGER a Optys
V Optysu jsem pořídila malou rýhovací destičku, přáníčkové základy s obálkami a také zlaté hřebíčky. V TIGERU jsem našla tuhle krásnou pidi abecedu.



Scrapyard.cz
V Dubči jsem u holek sehnala tyhle moosgumi.


Co jste si pořídily vy nebo co se chystáte pořídit? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat