úterý 12. dubna 2016

WORKSHOP - Teresa Collins in Prague

Když holky z PaperoAmo v rámci narozeninových oslav oznámily, že budou pořádat workshop s Teresou Collins, okamžitě jsem věděla, že se musím zúčastnit. A v neděli 10.4. se mi splnil sen a já jsem společně s dalšíma 41 scrapbookařkama byla na workshopu Teresy Collins, který se konal v Pracovně. Teresa je stále usmívající se sympatická ženská! Anička nám vše překládala do češtiny.



 

Jako první workshop byl ten, na kterém jsme vyráběly insta album. Na stolečkách už byly připravené balíčky s materiálem. Ještě než workshop začal, stihly jsme si s holkama předat věci ze scrapbazárku. Jako první jsme dostaly za úkol prohlédnout si materiál v balíčku. Balíčky obsahovaly třicítkové papíry, třicítkové ozdobné acetáty a třicítkový ozdobný velum, dva archy samolepek a spoustu zlatých drobností. Jako další úkol jsme dostaly rozřezat třicítkové papíry dle instrukcí a následně i acetáty a kdo chtěl, mohl i velum. Poté následovalo dírkování papírů do alba. Během toho už jsme mohly také dojít k Teresině stolečku, kde měla vyskládané své raznice a mohly jsme si vyrazit tvary z odřezaných zbytků.


 

Poté jsme dostaly volnou ruku a mohly jsme tvořit. Já jsem se šla s Ájou podívat do PA obchůdku a následně i vyfotit s Teresou. Ona je prostě báječná :)

Během těch 4 hodin, jsem si stihla:
- nařezat papíry (některé blbě, ehm)
- vysekat pár ozdob na raznicích
- prošmějdit PA obchod
- vyfotit se s Teresou
- nalepit 2 fotky a připravit 3 základní stránky
- vyfotit se na společnou fotku

ty 4 hodiny utekly opravdu hódně rychle a já teď trochu lituji, že jsem nešla na oba workshopy. Má to však svůj důvod - na konci dubna se budeme s přítelem stěhovat a já budu mít SVOU VLASTNÍ PRACOVNU. Jupí!



Za fotky převelice děkuji Pétě R. z blogu Štěstí v papírových maličkostech. Společná fotka je z facebooku Teresy Collins.

1 komentář:

  1. Jůůů! Taky bych nic nestihla, možná ani tu fotku nebo raznice, jak se znám. Jsi ještě docela šikula. A k pracovně ještě jednou gratuluju!

    Žanet

    OdpovědětVymazat