sobota 23. dubna 2016

MY STUFF - The organization UPDATE

V minulém článku jsem se s vámi podělila o novinku - budeme se stěhovat a já budu mít svojí vlastní pracovnu. Dnem i nocí vymýšlím, jak náš nový byt bude vypadat, co je potřeba dokoupit a co naopak nepotřebujeme. Než vám ukážu novou pracovnu, ráda bych vám ukázala jak můj pracovní kout vypadá teď. Na to, jak kout vypadal minulý rok v srpnu, se můžete podívat zde.

Můj stůl vypadá během tvoření nějak takhle ...


... což je samozřejmě ostudné a tak jsem kout poklidila a nafotila :)


Na úplném vrchu je teď provizorně přidělaný stativ (já věděla, že se mi ten Harry Potter bude jednou hodit!), abych mohla natáčet Scrapylife Video Tutoriály. Horní patro kallaxu 2*4 nemá předělovou poličku a tak se mi tam vejde spousta věcí (čti nepořádku). Ve většině případu je to totiž polička na věci typu "někam to teď potřebuju dát, pak to uklidím". Mám v ní i dvě insta alba, grafický tablet, sešity a další věci. Ze strany kallaxu mám rámeček z washi pásky kam si lepím dárkové poukazy a lístky na koncerty. Koncerty jsou totiž mojí další vášní, za kterou ráda utrácím peníze.


Ve druhé úrovni v prvním okénku mám krabici s různými kabely k počítači nebo k foťáku, přenosný textilní obal na foťák s foťákem a objektivem uvnitř (ta fotobrašna se mi prostě nikam tahat nechce) a tři krabičky z ikea. V průhledné mám dřevěné a kartonové výseky, v modré mám papírové výseky a visačky a v zelené jsou ozdoby zlaté, kovové a ty, které se mi už nikam jinam nevejdou. V druhém okénku mám tři krabičky z ikea. V jedné jsou účtenky za nákupy, ve druhé jsou kancelářské potřeby a ve třetí mám svou sbírku washi pásek. Vedle krabiček mám i jednu plastovou krabičku na různé odstřižky papírů, ze kterých chci v budoucnu ještě tvořit. Na stole mám také neustále 'Antonína', kterého už opravdu dlouhou dobu plánuji uklidit a přeorganizovat.


Ve třetí úrovni mám krabice od prázdných core kitů (šikovná věc, když jedete někam scrapovat), dva růžičkové prázdné šanony, dva růžičkové pořadače, ve kterých mám další nálož sešitů, které se mi líbí natolik, že do nich nechci psát (to taky znáte, ne?), a dva pořadače na papíry - barevné a na 'čmáráky'. V úrovni pod mám dvě textilní krabice z ikea. V jedné mám věci na scrapbazárek, obálky, inkousty do tiskárny a další kancelářské věci. V té druhé je 'výtvarný nepořádek', jako třeba vodovky, štětce, ale také prázdné rámečky na fotky, prázdné krabičky, různé balící papíry, atd.

 

'Starým známým' je i kallax 2*2, na kterém odpočívá tiskárna Epson L355. Od posledně z něho zmizela papírová komoda z ikea, která se docela prohýbala a navíc jsem chtěla nový způsob skladování věcí. První úroveň opět nemá předěl a tak tam můžu naskládat všechna svá větší alba, řezačky, 12*12 papíry a řezací podložku. Při reorganizaci, kdy zmizela papírová komoda, jsem si dokoupila šuplíkovou a dvířkovou vložku. U šuplíků jsem si také vyměnila madla, které jsem koupila v Tiger. V šuplíkách skladuji papíry do tiskárny, tedy ty kancelářské, 160g matnou křídu na obaly kartiček a když si tisknu žurnaling nebo kartičky do PL a foto papíry. Dvířka skrývají dvě větší krabice, ve kterých skladuji produkty do eshopu a jednu velmi nízkou, kde mám kancelářské potřeby na odesílání balíčků.

Novým přírůstkem do mého koutu je kovový šuplíkový modul. V něm mám uložené samolepky, 6*6 papíry, další kancelářské potřeby, razítka + barvy, pomůcky na horký emboss, glitry a enamelky.


K pracovnímu koutu patří i tahle polička. Skladuji na ní své oblíbené věci - všechny své diáře a plánovače (pokud je zrovna nemám v kabelce), přání od Jany B. (děkuji ještě jednou <3), kuchařku, kterou napsala moje švagrová (a je v ní i mnou vyfocená fotka právě švagrové) a podpisovou kartičku Teresy Collins.

Tak a teď, když všechny víte kde co skladuji, budu muset zavolat do zabezpečovací firmy, abyste se k nám nemohly vloupat :)

2 komentáře:

  1. aaach, aaach, to je sen ... ta tvoje pracovnicka! a potesilo to pranicko a jdu otrit klavescnici, pac se mi to vsechno desne libi!!! PS: a ted si predstav, ze ti to bude roztahavat PES !! :)

    OdpovědětVymazat