pátek 25. března 2016

PROJECT LIFE - Year 2015 Week fortysix + Process video


Na mé facebookové stránce jste již v pondělí mohli dozvědět, že jsem se stala členkou SCRAPYLIFE design teamu. Každý 1. a 3. týden v měsíci se mi budete moci podívat "pod ruku" při tvorbě pl stránek. Mám z toho neskutečnou radost! 

Můj první článek si můžete prohlédnout zde kde kromě článku naleznete i rozhovor, ve kterém se dozvíte pár věcí o mě.

Práce na této stránce byla mou osobní výzvou už jen kvůli tomu, že jsem natáčela její vznik. Krom toho jsem si stůl dala věci (teda vlastně vše co mám z mojí milované Everyday kolekce), které opravdu použiji a jé se na stránce prostě neobjeví. Vznikla tak další celkem clean&simple stránka. Jurnaling jsem opět psala na pc, protože čím víc píšu ručně, tím víc se mi moje písmo nelíbí a tak to můj oblíbený font OPEN SANS zachraňuje. Více podrobností o této stránce naleznete v již zmiňovaném článku.





Video


Použité produkty / Used products
  • WeR memory keepers
  • Becky Higgins Everyday edition
  • Becky Higgins Everyday paper pad 6x6
  • Becky Higgins Everyday chipboards stickers
  • Kelly Purkey ABCs stamps

Žádné komentáře:

Okomentovat