čtvrtek 24. března 2016

PROJECT LIFE - Year 2015 Week fortyfive


Když jsem si vyzvedla objednávku ze www.scrapito.cz strašně jsem se těšila, až použiju zakoupené výseky a písmenka. Nějakou chvíli jsem si počkala a minulý víkend jsem s nimi konečně něco vytvořila! S písmenky se pracuje jedna radost, jsou totiž ze silnější samolepky a tak je manipulace s nimi jednoduchá. Navíc pokud je nepřitlačíte úplně důkladně, dají se lehce odlepit a přilepit znovu. Výseky jsem lepila PVA lepidlem v tužce, které po zaschnutí zprůhlední. Tato stránka je pro mě opět trochu takovou osobní výzvou. Schválně jestli uhádnete proč! :) 







Použité produkty / Used products
  • WeR memory keepers
  • Heidi Swapp September skies paper pad 6x6
  • Elle´s Studio Let´s Eat - Wood Veneers
  • Elle´s Studio Letter & Number Stickers - Light Gray

Žádné komentáře:

Okomentovat