pátek 19. června 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week nineteen


Tento týden byl skromný co se týče fotografií. Rozhodla jsem se tedy přidat vyplňovací kartičky a rozepsat se. 

This week I had only 3 photos, so I added some filler cards and wrote jurnaling.


Hrozně mne baví kolekce Favorite things a baví mne kartičky dozdobovat. Například k nápisům "My favorite" jsem dodělala jakoby stín. Také jsem použila washi pásku poněkud netradičně. Mám zlatou se štítky a tak jsem ji nalepila na papír, ostřihla a přilepila pomocí rolítka.

I really love Favorite things edition and I like to embelish cards. For example headlines "My favorite" I add lines as shadow look like. I also used washi tape in non-traditional way.

 

 

Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Becky Higgins Favorite things edition
  • Becky Higgins Favorite things Die cuts
  • Simple Stories / DIY transparent
  • Simple Stories / Vintage bliss
  • Studio Calico Enamels
  • MY MIND´S EYE - Adhesive Enamel Dots - Record It! ALL THINGS CHALK
  • TIM HOLTZ - Idea-Ology - adhesive letters

Žádné komentáře:

Okomentovat