středa 17. června 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week eighteen


Jak jsem psala v minulém článku, stránek jsem stihla zpracovat a nafotit několik. Bohužel se mi však nepovedlo tak rychle zpracovat články na blog. Nyní bych vám chtěla ukázat náš 18. týden, který byl velmi obsáhlý a tak jsem po dlouhé době zpracovala stránku s vložením. Chtěla jsem tuto stranu poslat do květnové challenge u Papero Amo na téma "květiny", ale bohužel jsem to nestihla dokončit včas.

As I wrote in last post, I done few project life pages. But with almost no free time, I didn't post them fast enough as I wanted. Now, I want to share with you our week 18 and it has an insert. 


Vložení obsahuje fotky z tohoto týdne a krátké jurnalingy.

Insert is filled with photos of this week and short jurnaling.

 

 

 

Hlavní strana obsahuje fotky z Pražského Majálesu, povídání o něm a shrnutí tohoto týdne.

Main page is filled with photos from Majáles, jurnaling about it and week 18 in review.






 

Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Becky Higgins Favorite things edition
  • Becky Higgins Favorite things Die cuts
  • Simple Stories / DIY transparent
  • Simple Stories / Vintage bliss
  • Studio Calico Enamels
  • MY MIND´S EYE - Adhesive Enamel Dots - Record It! ALL THINGS CHALK
  • TIM HOLTZ - Idea-Ology - adhesive letters

Žádné komentáře:

Okomentovat