úterý 17. března 2015

MY STUFF - Epson L355 printer

Na začátku ledna jsem se rozhodovala jakou tiskárnu si domů pořídit. Laserová tiskárna nepřipadala v úvahu, jelikož jsem na ní chtěla tisknout fotky. Na fotky do Project Life je skvělá tiskárna Selphy od Canonu, ale zase jsem si chtěla tisknout i větší formáty fotek a dokumenty. Po dlouhém rozmýšlení to vyhrála tiskárna od Epsonu, model L355 s tankovým systémem.

 

Tato série tiskáren L s tankovým systémem od Epsonu má několik modelů. Já si vybrala střední třídu v multifunkci se scannerem. Součástí balení je také několik lahviček inkoustu - 3x černá, 1x azurová, 1x purpurová a 1x žlutá.


Já jsem s tiskárnou hned na začátku bohužel měla problém - tisková hlava mi nenatáhla inkousty a tak tiskárna netiskla. Naštěstí mi jí táta dal do provozu. Bohužel jsme při tom vypotřebovali asi 1/5 všech náplní. Nicméně fotek a dokumentů už jsem vytiskla docela dost a musím říct, že ten inkoust nemizí skoro vůbec!

 

Jediné co mi na této tiskárně vadí je to, že nemá bezokrajový tisk a papíry bere trochu křivě. Také fotky jsou o trochu tmavší a červenější než jak je vidím v počítači, ale to se dá velmi jednoduše upravit v nastavení tiskárny. Celkově jsem s tiskárnou opravdu spokojená a mohu ji jen doporučit.


2 komentáře:

  1. A mně se zas líbí fotky s rámečkem, u sebe to nejsem schopná naštelovat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jedině si je uměle udělat ve photoshopu :) a hlavně! Už jsem našla nastavení a fotky mi to tiskne světlejší a né tolik do červena! Snad zítra doplním návod :)

      Vymazat