sobota 11. října 2014

MY STUFF - The organization UPDATE

Antonius
Antonius box nyní obsahuje: kartičky do mého fotoalba, samolepky (štítky, tvary a slova), enamelky a Becky Higgins Good Times value kit 1/2.

Antonius box is now filled with: cards to my non-Becky PL, stickers (labels, shapes and words), enamel dots and Becky Higgins Good Times value kit 1/2.


Ordna
Papírová komoda Ordna také prošla reorganizací. Samolepky 30" jsem dala do stejného šuplíčku, kde mám čtvrtky 30" a do prázdného šuplíčku jsem si dala kartonové výsek, které jsem si protřídila. Některé jsem dala do zip pytlíčků, ale ostatní jsem si dala do euroobalů, pro lepší a rychlejší hledání.

Paper box Ordna is re-organised too. Now I keep stickers30" with papers 30". I put paper chipboads in empty drower.



Žádné komentáře:

Okomentovat