středa 15. října 2014

MY STUFF - New in #2

Když jsem se dozvěděla, že skvělý shop Scrapy Life má své první narozeniny (gratuluji!) a bude několik překvapení, velmi jsem se zaradovala. Ovšem, když jsem viděla jaké slevy si přichystali, byla jsem radostí bez sebe a prostě jsem si musela něco objednat! Napsala jsem B., jestli také něco chce a tak jsme objednávaly dvě.

When I discovered that czech eshop Scrapy Life is selling for one year now (congratulation!) and they have some surprises, I was happy. I knew I have to order something! My friend B. want something too, so we ordered at the same time.

Kartonová písmena
Paper letters


Samolepky
Stickers




Enamelky a washi páska
Enamel dots and washi tape


Kartonové výseky
Chipboards



Good times value kit 1/2 by Becky Higgins
Good times value kit 1/2 by Becky Higgins


Žádné komentáře:

Okomentovat