čtvrtek 18. září 2014

PROJECT LIFE - Year 2012 2/2

K tomu abych mohla dodělat zbytek roku 2012, jsem potřebovala nové věci a jelikož už mi přišly (můžete se na ně podívat zde), nic už nebránilo v další tvorbě fotoalba. Vím, že některé stránky jsou zas až tak povedené, ale člověk se stále učí. 
PS: Při třídění fotek z roku 2011, jsem narazila na pár fotek z Vídně, které patří do roku 2012, takže jsem v tomto článku udělala malou změnu.


To finish rest of the year 2012, I needed new stuff. But they arrived (you can see them here) and I can continue. I know some pages are not the best, but I am only human and I am still learning.
PS: When I was sorting photos from 2011, I came across a few pictures from Vienna, which belongs to the year 2012, so in this article I did a little change.





2 komentáře:

  1. Ahoj :) Máš to tu moc pěkné :) Můžu se zeptat, kde jsi sehnala euroobaly na dvě "ležaté" kartičky? Nikde je nemůžu sehnat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Děkuji za pochvalu :)
      Sehnala jsem je u nás v Nymburce v papírnictví, mají i eshop, ale teď je nemají ani na shopu. Zkus pohledat "Fólie A4 na foto 18 x 13 cm eurozávěs" :)

      Vymazat