pátek 19. září 2014

MY STUFF - The organization

Pokud sledujete můj blog, určitě o scrapbookingu nebo Project Life něco víte. I přes to, bych vám chtěla ukázat co a jak používám. Dnes vám ukážu můj pracovní kout a jeho organizaci.

If you are following my blog, sure you know something about scrapbook and Project Life. Even then, I would like you to introduce my stuff and how i use it. Today I am gonna show you my working station and how I organize it.



S L. máme pronajatý byt 2+1. Je poměrně velký, ale i tak na mě vyšel relativně malý pracovní kout, který mám sestavený z knihovny Kallax, pracovní desky Linnmon a dvou noh Adils. Mým hlavním požadavkem bylo, abych nad stolem měla zeď a né okno. Před půl rokem (když jsem se stěhovala z Hradce Králové domů k rodičům) jsem si totiž pořídila magnetickou tabuli Spontan a tu jsem chtěla mít nad stolem pověšenou. Mám na ni přidělané lístky z koncertů a další věci. Po ní se nachází tyč Bygel se háčky Bygel a nádobkami Asker. V nich mám psací potřeby, nůžky, řezák a skalpel. Na tyči mám pověšený i malý repráček ve tvaru sovy, který je opravdu výkonný. 

We have rented flat 2+1. It is quite big, but I have small working station, which is buildt from KallaxLinnmon and Adils. My main requirement was the wall behind my desk, not a window. I bought an magnetic board Spontan and I "pinned" here tickets from gigs and other stuff. Under the board I have the Bygel and Asker containers for pens, pencils, scissors and etc. I have there a small speaker in owl shape. 

Sešit s poznámkami a obálka s papíry či letáky / Obálky s odřezky papírů
Note book with notes and some papers in file / paper cuttings in both files


 Samolepky (malé archy s obrázky, písmena a různé)
Stickers


Scrap papíry a magnetky
Scrap papers and magnets


Samolepky velké a výseky
Big stickers and chippboards


Fotky, děrovačky a razítka / Ozdoby
Photos, punches and stamps / Decorations


Dalším důležitým pomocníkem je úložný díl Antonius (který určitě dobře znáte) a kartonová mini komoda Ordna do které se nádherně vejdou čtvrtky a nálepky 12"x12"! V Antoniusu mám uložené kartičky na PL (zatím mnou vyrobené a pasující do klasických obalů na fotky) a fotky z aktuálního roku. V mini komodě skladuji scrap čtvrtky, samolepky, odřezky papírů, sešit s poznámkami k PL, dřevěné ozdoby, flitry, děrovačku, rohovačku, ostatní fotky, razítka a nové gumy s rydly, že si z nich razítka teprve udělám.

Another important helper is storage unit Antonius (which one you know for sure) and cardboard box Ordna, where 12"x12" paper fits perfectly! I store her my stickers, stamps, papers, notebook decorations and other stuff.


Mám také tyto tři šanony. V jednom mám fotoalbum, ve druhém prázdné folie a ve třetím (zatím) nerozřezané barevné čtvrtky.

Also I have these three binders. In the first one, I have PL, in second one I have blank pocket pages and in the last one I have scrap papers.

Žádné komentáře:

Okomentovat