pátek 21. prosince 2018

MY STUFF - Leden

Jak už jsem psala na svém novém instagramu (barboralepikuje), za posledního půl roku jsem si toho moc nekoupila - sem tam nějaké drobnosti u Lotky na klubu. Proto jsem se "utrhla ze řetězu" a nakupovala hodně v listopadu, hlavně o black friday, ehm ...

U českých obchodů psát ceny nebudu (snadno dohledáte), ale u zahraničních ano. Převod do korun jsem zaokrouhlila :)


Stoklasa.cz
Už nějakou chvíli jsem na Stoklase pokukovala po těchto ňuňu nůžkách a nedávno jsem si řekla, že už prostě potřebuju šídlo, až si budu upravovat TN sešítky a přidávat do nich stránky. No a tak mám věci obě :D



Tiger
V Tigeru jsem toho ke konci roku nakoupila poměrně dost. Na lepení, ale jenom tenhle blok. Je to takovej spešl blok, kde jsou natisklé motivy kytek a oramentů - buď zlatou barvou a nebo UV lakem, který je voděodolný.



Papergarden.cz
U Dianky jsem si nakoupila kapsy do alba a pár drobností.



Paperilla.cz
S Jančou a Lukášem jsem se potkala na Kreativu Ostrava. Samozřejmě, že jsem se k nim šla "jen kouknout" ... ;)
S enamelkami pak přišel Lukáš, že mi chtěl udělat radost. Také je vám trochu divné, že vybral zrovna tyhle, které ke mne tak pasují? No ještě aby ne, když jsem Janče naznačila, že kdyby Lukáš přišel, tak ať mu je vnutí :D

Druhý nákup jsem udělala přes eshop, když jsem vybírala ozdoby na december daily (to jsem byla ještě skálopevně přesvědčená, že ho budu dělat) a také malé album, kdyby mi náhodou to první na 2018 nestačilo.

 
 
 



Scrapylife.cz
Nákupy u Lotky jsou taková skoro "povinnost". Nejen tedy kvůli tomu, že jsem u ní v DT, ale také protože má prostě boží věci a také měla na black friday slevu na kartičky, který jsem prostě musela mít (ale vůbec je nepotřebuju :D). S holkama jsme také měly posezení i s dárečky :)

  
 



Scrapdelight.nl
Tenhle holandskej obchod je srdcovka. Když jsem je před dvěma lety objevila (díky albu 9x12) měli sortiment mnohem menší. A teď o dva roky později, mají svojí značku, své výrobky a já jsem díky nic závislá na ty puffy ňuňu ozdoby! Navíc jsem u nich sehnala i kolekci Midnight od Cocoa Vanilla Studio, která je u nás prostě nesehnatelná.

Cena zboží: 67 euro / 1800 Kč
Cena poštovného: 7,5 euro / 200 Kč
DPH a CLO: --
Ostatní poplatky: 3,16 euro / 85 Kč  (4% poplatek Paypal)



Felicity Jane
Ach bože, jak já tohle miluju! Už jen rozbalení balíčku je zážitek sám o sobě. FJ také měla mega velké slevy na black friday. Musela jsem si tedy na ně počkat do 3 ráno, ale stálo to za to! Když se v Americe řekne black friday, jsou to opravdu mega slevy ... takže například sady kartiček nebo papírové výseky stály místo 3-5 dolarů pouze 1 dolar ... no nekup to, že jo! :D

Balíček mi přinesla doručovatelka jako doporučenou zásilku, bez DPH a CLO. Objednávala jsem 2x a pokaždé to tak bylo. Tak nevím, jestli jsem měla jen štěstí, že mi balíček neproclili. Objednala jsem 22.11., odesláno bylo 27.11. ale balíček USA opustil až 8. 12. a mne balíček přišel 12. 12. ... docela rychlost!

Cena zboží: 105 dolarů / 2500 Kč
Cena poštovného: 48 dolarů / 1100 Kč
DPH a CLO: --
Ostatní poplatky: --

  


Studio Calico
Ani SC mne nenechalo chladnou, když jsem viděla akci pro black friday! Jednalo se o tzv. Grap bagy. Balíčky sestavené týmem SC a předem víte co vám přijde - narozdíl od mystery bagu. Upřímně, nevyužiju úplně všechny věci z každého balíčku ... od toho mi ale odpomůže kamarádka Jane (viď? mrk mrk). I tak to ale za všechny ty krásný věci stojí! Uvedené ceny grap bagů různé, ty moje koupené byly za cca 40 dolarů a prodávali je cca za 15 dolarů ... ještě jich pár mají (grab bagy). K tomu jsem si objednala i jeden Mystery bag za 3 dolary. Těch věcí je fakt hromada! 

Údajně jsem dle SC ušetřila 208 dolarů! :D

Balíček mi doručil kurýr z UPS a také bez DPH a CLO, z čehož jsem poměrně v šoku, protože, když jsem si objednávala loni a za méně peněz, balíček mi proclili a já doplatila ještě 550 Kč. Objednala jsem 21. 11. a balíček odeslali až 10. 12. ale už hned 13.12. jsem ho měla u sebe!

Cena zboží: 86 dolarů / 2000 Kč
Cena poštovného: 65 dolarů / 1500 Kč
DPH a CLO: --
Ostatní poplatky: --

  
  
 
 
 

Uvědomuji si, že poštovné za Ameriky je masakr, ale ...
... nakupuji pouze v akcích
... nakupuji jednou ročně
... ty věci za to stojí!

A co vy? Jak jste na tom s nákupy? :)

1 komentář: