pondělí 8. května 2017

PROJECT LIFE - Year 2017 Week 1

Je to tu! Započala jsem PL 2017! Skoro se mi chce jásat "haleluja", ale jelikož nemám stále hotové PL 2016, bude to je lehké "jupí". Ve článku z nákupů za únor, mohly jste tam vidět moje krásné nové album ve formátu 9x12". Tak strašně jsem se na tvorbu v tomto formátu těšila! Bohužel strašák PL 2016 a můj smysl pro organizovanost mi nedovolovali začít.

To se ve mne ale nějak zlomilo přelomem dubna a května. Zastihla mne totiž tvůrčí krize. V PL 2016 mi chybí pár týdnů, ale těch pár týdnů ve mne vyvolávají velkou nechuť lepit. Tak jsem si vytřídila fotky (leden-březen 2017), vytiskla, nařezala a nastrkala do kapes, aby byly připravené na kreativní záchvat. To se povedlo minulý víkend na chalupě, kam jsem "pár" věcí táhla a nalepila první týden v novém rozložení kapsy. To se lepí samo!


Myslím, že to tu ještě několikrát napíšu, ale kolekce PROJECT 52 FRESH je prostě skvělá a dokonce můžu s klidným srdcem napsat, že je lepší než EVERYDAY, hehe. Tahle stránka má několik "poprvé". Poprvé jsem tvořila v novém formátu, poprvé jsem nalepila enamelku na kraj a ustřihla ji, poprvé jsem cákala s heidi shine v PL, poprvé jsem zkombinovala razítka od různých výrobců. Souhrn týdne je samozřejmě sepsán na počítači a vytištěn přímo na kartičku.






Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Project 52 Fresh core kit
  • Studio Calico Handbook page protector 
  • Studio Calico stamps
  • Heidi Swapp - Color shine - Gold lame
  • Family Portraits enamels
  • Simple Stories - Life in color enamels
  • Elle's Studio stamps
  • Dear Lizzy - Documentary stamps

2 komentáře:

  1. Bomba Baruš! Ten sprej, řezání do enamelky a 52 Fresh...:-) to je srdcovka, myslím, že je to asi nej PL kolekce. Až mě přejde tvůrčí krize, která trvá už od února a třeba se dokopu si udělt volnej den a udělat fotky, tak se těším nejvíc na to, až budu zase lepit právě s ní. A s heidi shine ! Uplně jsem zapomněla, jak krásný efekty to umí.
    Ž.

    OdpovědětVymazat