úterý 13. září 2016

PROJECT LIFE - Year 2016 Week Two + Process video

Jelikož se mi v tomto týdnu se mi sešlo pouze 5 fotek, vybrala jsem si kapsu v designu A. Jako základ jsem si vybrala Everyday kolekci a jelikož jsem chtěla zachovat design pluskových značek, sáhla jsem i po Everyday papírové sadě. Jak jsem v úvodu psala, vyrobila jsem si jednu kartičku, aby mi ladila. Jedná se o tu, kde je fotka 'Ípáku'. Aniž bych to tušila, nějak podvědomě, jsem ozdoby ladila i s fotkami. Jak je vidět, jedná se o kontrasty černé, červené a bílé. Už se přestávám bát stříhat do kartiček, tak jsem nadpisy některých, použila jako ozdoby k fotkám. Titulní kartičku k týdnu jsem si vybrala z kolekce a pomocí abecedních razítek dotiskla "WEEK 2". Jurnaling jsem si předem napsala na počítači a vytiskla. Na dozdobení jsem použila i enamelky 








Video



Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Page Protector Design A
  • Becky Higgins Everyday edition
  • Becky Higgins Everyday paper pad 6x6
  • My minds eye enamels
  • Kelly Purkey ABCs stamps

Žádné komentáře:

Okomentovat