neděle 28. srpna 2016

PROJECTS - Birthday card + Giftcard holder

V sobotu slavila teta i babička narozeniny a tak jsem se rozhodla, že konečně také vyrobím nějaké to přání! První přání sloužilo zároveň také jako obálka na dárkový poukaz. To jsem udělala velmi jednoduše. Základ obálky jsem si vyrobila z obyčejné čtvrtky a polepila ho krásným papírem se souhvězdím. na to jsem pak horkým embosem udělala nápis ve stříbrné barvě.



Použité produkty / Used products
  • Serendipity Paper Pad
  • PaperoAmo abc stamps
  • Ranger Perfect Media
  • Ranger Embossing Powder Silver


Druhé přání jsem chtěla trochu "sladší" a tak jsem použila převážně růžovou barvu a hodně květin.




Použité produkty / Used products
  • Elle's Studio - Cienna - Little Bouquet
  • Elle's Studio abs stickers
  • Heidi Swapp - Favorite Things Die cuts
  • Teresa Collins gold label stickers
  • Simple Stories - Carpe Diem Die cuts
  • Crate Paper - Wonder Enamel Dots & Sequins

Žádné komentáře:

Okomentovat