pátek 24. června 2016

PROJECTS - PL Story - My hobby + Process video


Fotky jsem si vytiskla doma a předem nařezala na 2.5" čtverce. Už při přípravě fotek v počítači, jsem myslela na to, že chci aby fotky měly bílý rámeček. Texty k jednotlivým koníčkům jsem si napsala na počítači a vytiskla. Svoje písmo nemám moc ráda a hlavně mi tento způsob přijde rychlejší a estetičtější. 


Při výrobě této stránky, jsem poprvé vyzkoušela kapsu v designu U a hned jsem si ji oblíbila! Asi na mne trochu zapůsobilo to sluníčko venku a po dlouhé době jsem vytáhla další mnou velmi oblíbenou kolekcí a tou je Favorite Things. Ozdob jsem použila opět je pár. Moc se mi zalíbily Rise & Shine Epoxy Stickers a Everyday Chipboard Stickers. Jednu fotku jsem ozdobila rámečkem ze sady Memory Planner Photo Frames. Jak je ve videu vidět, do jedné kartičky jsem po obvodu motivu řízla a vznikl tak ozdobný efekt. Ačkoliv jsem na stole měla připravenou kulatičku rohů, kartičky s texty jsem nezakulatila. Už to moc neřeším a tak na to ani už nemyslím.










Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Page Protector Design U
  • Becky Higgins Favorite Things edition
  • Becky Higgins Everyday chipboards
  • Amy Tangerine Rise & Shine Epoxy Stickers
  • Heidi Swapp Memory Planner Photo Frames

Žádné komentáře:

Okomentovat