středa 15. června 2016

PROJECT LIFE - Year 2015 Week fortyeight + Process video


O víkendu v tomto týdnu jsem byla s kamarádkou navštívit vánoční trhy v Norimberku. Chtěla jsem na stránku vánoční tématiku dostat, ale nějak decentně. Vybrala jsem si pro úvodní kartičku papír z kolekce Oh What fun. Na stránku jsem použila kartičky z Everyday kolekce. Jako ozdobné prvky, jsem vybírala hlavně zlaté. Použila jsem rámeček ze sady Memory Planner Photo Frames, písmena a srdíčko z abecedy Memory Planner Gold & Pink Glitter Alphabet Stickers a pár samolepících chipboardů z Everyday kolekce. Opět jsem použila svou oblíbenou razítkovací abecedu od Kelly Purkey. V abecedě se bohužel nenachází diakritika a jak můžete vidět, háčky a čárky prostě neřeším. Úplně poprvé jsem rozřízla fotku o velikosti 10x15 cm do kapsiček 7,5x10 cm, protože jsem chtěla, aby fotky z Norimberka byly u sebe a na jedné straně stránky.








Video



Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Page Protector Design A
  • Becky Higgins Everyday edition
  • Becky Higgins Everyday chipboards stickers
  • Kelly Purkey ABC stamps
  • Heidi Swapp Memory photo frames
  • Heidi Swapp Memory planne glitter letters
  • Heidi Swapp Ohn what fun paper pad 6x6

Žádné komentáře:

Okomentovat