pondělí 28. března 2016

FAVORITE BLOGGERS - Kelly Purkey

Když jsem vybírala o kom dnešní článek napíšu, s hrůzou jsem zjistila, že jsem ještě nezmínila svou oblíbenou Kelly Purkey! Krom toho, že pro Hero Arts navrhuje krásná razítka a razítkovací barvy, mě oslovila hlavně svou odvahou razítkovat a psát na fotky, to považuji i za její rukopis. Mám moc ráda její styl PL. Každý týden je v první kapse její fotka či selfie. Krom toho že tvoří PL, dělá také menší alba z dovolených, vede si krásný diář a také tvoří tzv. cestovatelské deníky. K téměř všemu točí také videa a dává je na svůj youtube. 

Web: www.kellypurkey.com
Instagram: @kellypurkey
Youtube: Kelly Purkey







Images: www.kellypurkey.com

    1 komentář:

    1. Taky jsem fanoušek Kelly! Máme myslím stejnou razítkovou abecedu od Lottky a je to moje nej. Nejraděj bych měla všechno, co vydá.
      Žanet

      OdpovědětVymazat