pátek 15. ledna 2016

PROJECT LIFE - Year 2015 Week thirtynine


Nad koupí touto kapsou jsem hodně přemýšlela. Ze začátku se mi vůbec nelíbila, věděla jsem, že s ní je "problém", protože v tom klasický scrapbookový papír "plave", protože není dostatečně velký. Ale pak jsem u holek na PL klubu viděla zpracované tyto kapsy a vypadají prostě nádherně! Rozhodnutí bylo učiněno a já objednala kapsy. Když jsem si po několika měsících řekla, že už na ni přišel čas, vzpomněla jsem si ten "problém". Zároveň jsem si však uvědomila, že jsem si ke konci roku 2014 kupovala sadu papírů v LIDLu a překvapilo mne, že se mi nevejdou "na stojáka" do expeditu. Právě pro tyhle papíry jsem našla využití až teď, moc hezké potisky totiž nemají a z druhé strany jsou bílé. Nažhavila jsem photoshop, v počítači prohledala koupené obrázky a papír si navrhla. Hned jsem si na něj taky napsala i jurnaling. Tohle je vlastně taková ukázka "hybridního pl". Tímto názvem jsem milé slečny a paní vyděsila na Scrapbazárku :D Já hybridní pl chápu tak, že se jurnaling napíše na pc a vytiskne na papír (pokročilé ženy tisknou i na pl kartičky) a minimem ozdob se stránka dodělá.






Použité produkty / Used products
  • WE R page protector
  • Studio Calico gold camera
  • Heidi Swapp Gold Foil Label Stickers
  • Papermania glitter dots
  • Simple stories DIY transparent
  • Simple stories letter stickers

4 komentáře:

  1. nadherny design tech ruzi, Baru!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kapsa je úžasná. Zkusila jsem do ní nacpat letošní titulku a z druhé strany Resolutions a je perfektní. Papír s růžemi je boží.
    Žanet

    OdpovědětVymazat