úterý 20. října 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week twentyeight


Tento týden jsem ladila do takové tyrkysové a všechny texty jsem psala na počítači. Lenost opět vyhrála ... a nebo je to spíš tím, že se mi fakt nelíbí můj rukopis? :)


Z tisku na kartičky jsem byla trochu ve stresu. Jelikož jsem si uvědomila fakt, že na ně budu tisknout, až po nalepení fotek, takže zkušební tisk na papír v této velikosti byla nutnost :D Také mi kamarádka darovala spoustu barevných flitrů a já je prostě musela vyzkoušet. Čím víc se na to koukám, tím víc jsem přesvědčená, že tam nemají co dělat :D Bařeno, Bařeno ... Diakritika u písmen od Tima chybí schválně, dopisovaná se mi tam moc nelíbí.




Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Becky Higgins Everyday edition
  • Becky Higgins Favorite things edition 
  • Becky Higgins Gold Foil chipboard
  • Studio Calico gold cameras
  • Studio Calico Punctuation Laser-Cut Wood Veneer

Žádné komentáře:

Okomentovat