pátek 9. října 2015

MY STUFF - New in #5

Prvním nákupem je ten u PaperoAmo. Ten jejich Project Life Kit květen/červen mi prostě nedal spát. Kartičky pro kit vytvořila Lucia a je prostě perfektní! Po velumových srdíčkách koukám už také nějaký čas a enamelky jsou prostě enamelky.

Další zastávkou bylo papírnictví v Quadriu na národce. Koupila jsem hodně lepících potřeb - oboustranku, oboustranku pěnovou, papírová kolečka a také nalepovací průhledné "průchodky" (nevím jak jinak to nazvat). Barevné svorky jsem tam prostě nechat nemohla a "tabulové" cedulky na mne doslova křičely ať si je dám do košíku.

Po minulé "řežbě" scrapžen na Scrapylife, jsem využila nabídky předobjednávky. K čističi razítek, už konečně přibyl i StazOn! Teď už jen ty akrylový bločky a můžu tisknout! :D Enamelky jsou prostě nutnost ... po té co jsem dala všechny aršíky enamelek k sobě, usoudila jsem, že bych s jejich nákupem mohla přestat (Bařeno, to bys teda měla.). Kolekce EVERYDAY je prostě nádherná a já si pořídila spešl 4x4 kartičky a chipboard samolepky ... teď už zbývají jen klasické kartičky. A k minulému nákupu kapes do insta alba, přibyl další druh kapes a konečně ono insta album, ze kterého jsem postě nadšená!


Fotky opět nejsou moc super, ale když já se už nemohla dočkat až to budu mít všechno uklizené :)

 







2 komentáře:

  1. Same skvosty a album si vybrala nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Přece jiné než růžové to nemohlo být! :)

      Vymazat