pátek 28. srpna 2015

PROJECT LIFE TIPS - This is how I do my project life

Jak jistě znáte z mého instagramu, nebo mojí facebook stránky, ráda si stránky dopředu plánuji. Když jsem lepila roky 2011 - 2014, měla jsem již hotové fotky o velikostech 13x9 cm a některé 10x15 cm z fotolabu, jenže to jsem nepoužívala kapsy od Becky, ale obyčejné euroobaly na fotky. Lepila jsem album podle akcí a nebo měsíců, a tak nebylo co plánovat ... Neplánuji si barevnost stránky (zatím), ale umístění fotek vůči kapsám a jejich velikost. Občas k tomu použiji i malé pomocníky - čtverce o velikostech 2x2", 2,5x2,5" a 3x3", když si nejsem jistá, jak se mi fotky na kartičku vejdou. Vše si pak ve Photoshopu upravím do oněch velikostí a nasázím na A4 a vytisknu na fotopapír vhodný pro mou tiskárnu.

Sorry, no english today.

 

Druhým mým velkým pomocníkem je diář (já mám A4 verzi, ale máme i A5), který jsme s kamarádkou navrhly. Ke každému dni je několik řádků a tak je ideální pro zapisování poznámek z daného dne. V blízké době také chystáme speciální plánovač na stránky project life, pro snadnější tvorbu.  

 

A úplně největším pomocníkem jsou předlohy designů kapes. Zatím používám DESIGN A a DESIGN INSTA. Pokud by se vám hodily, kliknutím na vybraný design, si můžete stáhnout PDF a jednoduše ho vytisknout a nařezat.


Žádné komentáře:

Okomentovat