pátek 24. července 2015

PROJECTS - Čokoalbum 2015


Mé švagrové a rodině jsme s L. hlídali pejska, protože letěli do Kanady. Aby věděli jak se Lord má, založily jsme s P. fb stránku Lord čokopes na prázdninách vyprávěnou právě Lordem. Z Kanady mi P. přivezla spoustu krásných scrap věcí a tak jsem se rozhodla, že jí / Lordovi udělám album (co kdyby ten fb někdy zrušili ...).









I když se na první pohled zdá, že jsem použila album 6x8, není tomu tak. Vzala jsem obyčejný šanon s průhlednýma deskama (bohužel jsem lepší nesehnala) a z mého ne-Becky alba mi zbyly euroobaly na fotky. Do nich jsem vyrobila několik designů kartiček a dny napsala na počítači a všechny kartičky vytiskla. 

Všichni měli z alba velkou radost, ale netroufám si tvrdit kdo ji měl největší. :)

 

 




2 komentáře: