čtvrtek 23. dubna 2015

MY STUFF - The organization UPDATE

Od prvního článku o mém pracovní koutu uběhlo přes půl roku a také se mnohé změnilo. 
No english this time, sorry.

První změnou je pořízení policového dílu Kallax 2x2, na kterém mám zespodu nalepeno několik filcových koleček pro snadné posouvání po podlaze, neboť ho ukládám o kus dál něž mám svůj stůl. Originálně má police mít 4 okýnka, ale jelikož téměř všechny své PL pomůcky, dekorace, ... skladuji v papírové komodě Ordna (kterou už ikea nemá na webu), jednu vertikální příčku jsem z kallaxu prostě vynechala a trčící kolíčky jsme zkrátili. Na kallaxu mám tiskárnu. Ordna se tam krásně vejde a ještě mám po straně místo na barevné A4 papíry. Na papírové komodě mám řezací podložku a řezačky. V levé spodní polici mám textilní krabici DRÖNA, ve které mám veškeré papíry na tisk (kancelářské, fotopapíry, ...), bublinkové obálky, a ostatní pomůcky, které vlastně nepoužívám. Ve vedlejší polici mám klasické textilní růžové samolepící album, ve kterém jsem měla fotky z mého výletu do Londýna (ty jsem již zpracovala v PL stylu a tak je teď vlastně prázdné). Dál tam je prázdná krabice od core kitu, kytičkovaný šanon s roky 2011-2014 v mém vlastním stylu PL (obyč šanon + klasické eurobaly na fotografie - více zde.), kroužkové fotoalbum s černými papíry pro můj projekt Book of gigs a samozřejmě 12" album na PL pro rok 2015.

 

Papírová komoda Ordna také prošla přeorganizací. V prvních dvou šuplíčkách mám samolepky a samolepící výseky. Ve třetím mám zbytek euroobalů na fotografie do klasického šanonu a také scrapbookové papíry a paperpady. V levém spodním šuplíčku mám děrovačku, samolepící rohy, datumové razítko s pomůckami a krabičku s nepoužitými fotkami. V pravém mám dřevěné výseky rozdělené dle druhů, zlatá srdíčka a úplně vzadu také nějaké flitry.


Druhou velkou změnou prošel také velmi oblíbený Antonius. S rokem 2015 přišlo to "pravé" fotoalbum Project Life a s ním i kartičky. Nejdřív jsem měla pouze core kit kolekci Midnight od Becky Higgins, ale brzy k ní, díky scrapbazárku, přibyly další a další. V Antoniusu také skladuji další druhy ozdob - enamelky, samolepky, papírové výseky, ...


A tou největší změnou je pořízení nového počítače. Jelikož můj notebook, nejen že zabíral spoustu místa z mého metr širokého stolu, ale také už na grafické a programovací programy jednoduše nestačí. Ani se nedivím, je mu už skoro pět let. O tom jaký si koupím počítač jsem měla, na rozdíl od nového telefonu, jasno hned. Měla jsem dva požadavky - aby byl od Lenovo a aby byl All in one. Nakonec jsem si vybrala Lenovo IdeaCentre AIO B50-30 a nemohla jsem si vybrat líp. Jelikož má o dost větší monitor než měl notebook, musela jsem přeorganizovat i můj pracovní koutek. Byla jsem nucena sundat nádobky Asker s pomůckami, ale sešívačka s nůžky se naštěstí ještě vešly. Možná to takhle nevypadá, ale opravdu je tam o dost víc místa, než když půlku stolu okupoval notebook.


A s novým rokem a PL 2015 také přibyl nový diář, který jsem si vyrobila na míru (a pokud o něj máte zájem, můžete si ho v několika variantách zakoupit). Snažím se opravdu pravidelně zapisovat vše co se v ten den stalo, práce na aktuálním týdnu je tak o dost snažší. Zatím se (ťuk ťuk) nestalo, že bych měla zpoždění v zapisování déle jak 3 dny. Pokud mám i po ruce vystřižené předlohy designu A, snažím se si stránku také rozvrhnout a přiřadit velikosti k fotkám, jelikož moc plno-kapsičkové fotky nepoužívám. Zdrojem fotek je totiž v drtivé většině můj instagram.




Žádné komentáře:

Okomentovat