neděle 11. února 2018

MY STUFF - Syslím i v lednu

Moje syslící období stále pokračuje. Už mi začíná bejt trochu hamba :D


EBAY
Opačná pinzetka na to až jednou budu hodně embosovat i malý ty ozdoby. :D


Scrapylife
U Lotky jsem si vybrala "pár" drobností.







Studio Calico
Tohle byl nákup roku ... Studio Calico rozjelo hned na začátku roku mega výprodej a ačkoliv je poštovné celkem drahé a k tomu ještě clo a poplatky, stejně mne to vyšlo levně. Bez slevy by mne věci vyšly na 245 dolarů a po slevě mi košík ukázal krásných 38 dolarů. Poštovné bylo 31 dolarů. Platila jsem tedy nějakých 1500 Kč. DPH a poplatky poště byly 550 Kč. Takže celý nákup mne vyšel lehce nad 2 000 Kč. Jsem naprosto spokojená :)))

V objednávce jsem měla i dva záhadné balíčky, které mi úplně nesedly a tak jsem je poslala dál.
















PaperoAmo
K tomu snad ani netřeba komentáře. Ten corgi?!


Instagram
Na instagramu sleduji už hrozně dlouho jednu slečnu, která nedávno začala dělat tyhle úžasný penály. Taky v tom trochu vidíte Heidi Swapp?


Scrapbazárek
Žanet se zbavovala věcí a tak jsem ji "pomohla" :D










Kdy skončí tohle syslící období?! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat