neděle 18. září 2016

PROJECT LIFE - Year 2016 Week Four


Na mém eshopu proběhla soutěž "Beru pět" a tak jsem musela vytvořit i vzorovou stránku. Byla to tedy dost výzva i pro mne! Vzala jsem 5 produktů a z nich vytvořila tuto stránku. A to bych nebyla já, abych něco nezkazila ... číslo týdne na kartičce je označené špatně, jedná se opravdu o 4. týden.


Jak konstatovala v naší konverzaci Andrea, kolekce "Den blbec" se opravdu hodí k Českým Drahám. Tento týden to byla od ČD docela podpásovka. Nejdřív se na hodinu zastaví provoz na hlaváku a další den se za jízdy rozpojí vlak ... to drobné zpoždění každý den snad už ani nepočítám. Poprvé jsem použila malou kartičku 2x2 jako ozdobu. Podlepila jsem ji 3D čtverečky, aby trochu vystoupla. Fotky jsem doplnila nápisy z Timových písmenek a nalepila enamelky a dřevěné výseky. Po dlouhé době jsem jurnaling napsala 'ručmo'. Na dvou kartičkách jsem i trochu 'důdlovala'.







Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Page Protector Design A
  • VKS „Den blbec
  • VKS „Základ
  • Tim Holtz Idea-Ology letter stickers
  • Elle’s studio „Let’s eat“ Wood Veneers
  • My Mind’s Eye enamels

Žádné komentáře:

Okomentovat