úterý 27. září 2016

PROJECT LIFE - Year 2016 Week Eight + Process video


Pomalu ale jistě se vyhrabávám ze skluzu. Teda, opravdu hodně, hodně pomalu ...


Pro 8. týden jsem si vybrala opět kolekci Currently. Moc dobře mne znáte a víte, že si jurnaling píšu na počítači a ani tentokrát to nebude výjimkou. Podle mého je to o dost přehlednější. Zdobila jsem celkem jednoduše. Na ozdobení jsem použila zlaté chipboardové foťáčky od Studio Calico, srdíčkové enamelky od Amy Tan a chipboardový výsek z kolekce Everyday. Dvě na dvě fotky jsem použila štítky se zlatem. Celkem mi stránka trvala (včetně tisku fotek a přípravy jurnaling kartičky) přesně 50 minut! :)









Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Page Protector Design A
  • Becky Higgins Currently edition
  • Becky Higgins Everyday Project Life Chipboard Stickers
  • Studio Calico Gold Cameras
  • Heidi Swapp Hello Beautiful Labels w/ Gold Foil Stickers
  • Amy Tangerine Finders Keepers Enamel Hearts

Žádné komentáře:

Okomentovat