pondělí 13. června 2016

PROJECT LIFE - Year 2015 Week fortyseven


S kapsou v designu A se tvoří prostě nejlépe a jelikož jsem přesně věděla, jakou chci použít kartičku (z kolekce Prismatic), byla to jasná volba. Kolekci Picturesque už mám doma nějaký čas, ale stále jsem odolávala. Až jsem si řekla dost a k listopadovému týdnu ji použila. Nechtěla jsem míchat moc barev dohromady, zvlášť když převládaly černobílé fotky. Jako ozdoby jsem použila dýhové výseky, kterým jsem ustřihla trojúhelníkové výstupky, jelikož u slova "LUNCH" směřoval dolů a mne se to nehodilo. U kartičky s výsekem "LUNCH" ještě chvíli zůstaneme. Moc ráda do kartiček občas něco vyříznu. Dnes to jsou modré proužky, které jsou přes fotku. Dvě spodní kartičky mají bílý základ. Na jednu jsem nalepila fotku a k tomu ustřihnutý pruh z kartičky ze sady a dolepila enamelkové srdíčko. Na druhou jsem nalepila fotku, natiskla heslo a nalepila kartonovou ozdobu. Jurnaling jsem tentokrát psala rukou. Schválně jestli poznáte, co na této stránce chybí.





Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins Page Protector Design A
  • Becky Higgins Picturesque edition
  • Becky Higgins Pismatic edition
  • Becky Higgins Everyday chipboards stickers
  • Elle's Studio Let´s Eat - Wood Veneers
  • PaperoAmo ABC stamps
  • Amy Tangerine - Heart enamels

Žádné komentáře:

Okomentovat