středa 1. července 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week twentyone



Minulou soboty proběhl u Charlotty ze Scrapylife pravidelný Project Life klub (o něm více v jednom z příštích článků ...) a stihla jsem tam nalepit dva týdny. Dnes vám ukážu jeden z nich a to týden 22.



Jelikož se mi v tomto týdnu sešlo několik fotek jídla, rozhodla jsem se, že jedné z nich dám větší prostor a napíšu si k ní recept. Je to něco "navíc", čímž se stane z PL stane něco originálního, něco jenom vašeho. Rozhodně jsem nešetřila enamelkami, v poslední době je využívám opravdu hodně (a taky už mi začínají docházet).





Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Becky Higgins Kiwi edition
  • Amy Tangerine - Stitched Transparent Alpha Sticker Book 
  • Dear Lizzy - Serendipity paper pad
  • Simple Stories / DIY transparent
  • Simple Stories / DIY labels
  • American Crafts / DL Dreamer enamels
  • Jubilee Wild Berry Mixed Bag Cardstock Die-Cuts
  • Studio Calico enamels

Žádné komentáře:

Okomentovat