úterý 5. května 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week fifteen


Opět tu jsem po delší pauze s hotovou stránkou. Jelikož jsem začala za prací dojíždět do Prahy, toho času přes týden nebývá a o víkendu doháním domácnost a také druhou práci. Proto mne vyhecoval Mezinárodní den scrapbookingu (který jsem vlastně proseděla v kině ...) a tak jsem v neděli sedla a vytvořila týden 15 (a brzy se objeví i týden 16).

Here is my new page. I started commuting to Prague, so I don't have any free time on week days and on weekends I catching up with my flat and my second job. National scrapbook day kinda hype me (but, I was at the cinema ...) and I finished this page on sunday. Week 16 will be here soon. Stay tuned.


Vážně jsem se zamilovala do téhle titulní kartičky!
I really love this title card!


Použité produkty / Used products
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Becky Higgins Favorite things edition + Die cuts
  • Simple Stories I am ... edition
  • Studio Calico Enamels
  • Simple Stories / DIY transparent
  • TIM HOLTZ - Idea-Ology - adhesive letters

Žádné komentáře:

Okomentovat