úterý 10. února 2015

PROJECT LIFE - Year 2015 Week three


Třetí týden jsem se snažila udělat trochu jinak, což stále nevím zda se mi povedlo. Také jsem se rozhodla napsat všechny texty ručně.

I wanted to do my week three little bit different. I am still not sure, Is I did it right. And I decided to write all texts with my handwritting.


Naprosto jsem si zamilovala samolepící 3D písmenka od Heidi Swapp. Můžete s nimi udělat vlastně úplně cokoliv, ale já je ráda používám takhle bílé.

I am so in love with those adhesive 3D letters from Heidi Swapp. You can do with then everything you can imagine, but I like to use them this white.


Použité produkty / Used products

  • Becky Higgins Midnight edition
  • Becky Higgins page protectors Design A
  • Scrapbookový papír Crate Paper / Portrait / Bouquet
  • Heidi Swapp Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers 
  • Simple Strories / DIY / Letters
  • Simple Strories / DIY / Icons
  • Simple Strories / Her

2 komentáře:

  1. Ty písmenka <3 už je asi nikde nemají, viď? Jsou krásné takhle bílé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je kupovala tady, ale bohužel je nemají skladem :/ třeba brzy naskladní. Jinak mají na sobě lehké proužky.

      http://www.scrapylife.cz/OZDOBY/ABC-123/Color-Magic-Resist-Chipboard-Alphabet-Stickers-prouzky.html

      Vymazat