úterý 23. prosince 2014

PROJECTS - Christmas cards

Vánoce už klepou na dveře a tak je na čase dohnat poslední dárky a třeba i vánoční a novoroční přání. Proto jsem si pro vás připravila tento foto návod. Na Pinterestu jsem našla několik inspirací a tak jsem se pokusila provést alespoň jednu z nich. Myslím, že se mi to docela povedlo a rodina bude mít radost!

Christmas are nearly here, so it's time to catch up last preparation for holidays, for example with christmas cards. I made for you this DIY. I found lots of inspiration, so I decide to try one of them. It's pretty cute, huh?



POTŘEBUJETE: / YOU WILL NEED:
- vzorované čtvrtky papers with pattern
- bílé čtvrtky white papers
- 2 pravítka 2 rulers
- tužku pen
- skalpel nebo řezák scalpel
- lepidlo / glue
- řezačka papíru cutter
- ozdoby (hvězdičky a písmenka) decorations (stars and letters)

POSTUP: / HOW TO DO IT:


Nařezejte vzorované čtvrtky na požadovaný rozměr (v mém případě 9x23 cm, čtvrtky jsou větší než klasická A4). Vyznačte si střed a pomocí dvou pravítek ohněte.

Cut papers with pattern with requsted size (in my case 9x23 cm, I have bigger papers than A4). Mark the center and help with two rulers to bend papers.


Nařežte bílé čtvrtky na obdélníky, vždy o 1 - 1,5 cm menší (v mém případě 8x10 cm). Tužkou nakreslete doprostřed stromek a ten vyřízněte pomocí skalpelu - máte šablonu pro ostatní kartičky. Obkreslete na další bílé obdélníčky.

Cut white papers to rectangles, always about 1 - 1,5 cm smaller (in my case 8x10 cm). Draw a tree on one of the rectangles in the middle and then cut it with the scalpel - now you have template for other cards.Trace the shape with template on rest of the rectangles.


Vyřízněte tvar stromu a pomocí lepidla nalepte na vzorovanou čtvrtku. Nad stromek nalepte hvězdičku a pod stromek nalepte písmena. Já jsem použila velmi malá písmena a vytvořila jsem nápis "PF 2015". Pokud nemáte ozdoby, použijte fixu nebo pastelku a hvězdy a nápisy napište ručně.

Cut the tree shape and glue it to card with pattern. On top of the tree glue the star and under the tree glue letters. I used very small letters and made "PF 2015" headline. If you don't have any decorations, used marker or pencil and draw the star and write the headline.

Žádné komentáře:

Okomentovat