neděle 7. září 2014

PROJECT LIFE - Year 2012 1/2

Stále dokola se opakuji, ale musím říct, že scrapbooking / Project life mě fakt zaujalo a chytlo a nejde se od toho odtrhnout. Jen L. je na mě občas naštvaný, že se mu tolik nevěnuji a že máme v ložnici bragl, protože tam mám pracovní kout. Už se těším na výplatu, abych si mohla na Nemravce udělat objednávku samolepek všeho druhu - písmenka, kolečka, slova a obrázky, dřevěných výseků a taky pár scrap čtvrtek (které snad uchráním od rozřezání na kartičky, protože jich mám opravdu hodně i s vlastním designem), protože už toho mám fakt maličko.

I must say, once again, I really love Project Life, even if my boyfriend is sometimes mad about the mess I am making in bedroom, because I have there my working place. I am really looking forward to pay day, because I will be ordering some new stickers and papers (which I don't want to cut up, but maybe I will, even when I have lot of cards), I have so little stuff, I can't even finish the other half of year 2012.







Žádné komentáře:

Okomentovat