středa 3. září 2014

PROJECT LIFE - My story

To, že existuje nějaký scrapbooking vím už dlouho, ale o Project Life jako takovém vím zhruba od března. Narazila jsem na něj zcela náhodou na Pinterestu. A tak začalo pídění o tom, co vlastně je PL a co potřebuji a tak. Zjistila jsem, že to není tak úplně levná věc a proto jsem si řekla, že do začátku všechno to drahý vybavení nepotřebuji a udělám si ho podle sebe. A tak jsem zašla do papírnictví a podívala se na různé druhy euroobalů. Našla jsem dva druhy folií na fotky - A) 4 kapsy 9x13 cm, B) 2 kapsy 13x 18cm a pár jich koupila od každého druhu. Koupila jsem si pár barevných čtvrtek, nařezala je na kartičky a udělala první 4 kartičky. Jelikož jsem neměla vůbec žádné ozdoby, připadalo mi to strašné a ani vyrobené razítka to nezachránily.

Můj PL je v mnoha ohledech jiný a hlavním rozdílem je, že ho nedělám stylem - jedna dvoustrana = jeden týden, ale dělám ho spíš po akcích, koncertech, výletech ...

I know about scrapbook for a long time, but about Project life as it is, I know about it from march. I found it on Pinterest very randomly. And the learning about it and what I need, was started. I found out that PL is not very cheap thing. So I decided to do it with my own way. I find in my local stationery two different kind of pockets - A) 4 pockets 9x13 cm, B) 2 pockets 13x18cm a I bought some of them. Then I bought some color papers and cut some of them into the 4 bigger cards. I wasn't happy with finished cards, because I haven't got any decorations and DIY stamps not helped. 

My PL is different from original in many ways, but the main difference is, that I am not making it like one page = one week, but I am making it about events, concerts, trips ...

 

O měsíc později jsem si udělala první objednávku na www.paperoamo.cz a o chvíli později i na www.nemravka.cz. Jenže to mi zase bylo hrozně líto rozstříhat ty krásné čtvrtky a lepit písmenka a dřevěné ozdoby. Pak přišel konec května a já se od rodičů  přestěhovala s L. do pronajatého bytu, takže jsem na to vůbec neměla čas několik měsíců a jen jsem si prohlížela obrázky na Pinterestu.

One month later I ordered some scrapbook papers, stickers and decorations from our czech eshops. I felt sorry for that cute papers and I haven't heart to cut them into cards. Then came end of the May and I moved with my boyfriend to the rented flat, with no free time. At least I was surfed on Pinterest.

 

A pak přišel srpen a já si řekla, že už je čas rozstříhat čtvrtky a nalepit pár písmenek (to jsem ještě nevěděla, jak moc mě to bude bavit). Fotky jsem měla už dávno vytištěné, protože jsem si je chtěla nalepit do obyčejného bloku. Vlastně ani nevím, proč jsem začala zrovna rokem 2013, když jsem měla vytištěné fotky i za rok 2012, 2011 a našly by se i nějaké za rok 2010.

Then came an August and I told myself "It's time to cut the cute papers into cards and make the PL real!" (not knowing, that I will be obsessed with that). I have got photos printed for so long, because I wanted to glue them in to my notebook. Actually, I don't know why I started with year 2013, even when I have photos from 2012, 2011 and maybe even 2010.


Z jednoho odpoledne se stala závislost alespoň na pár let (jako jsem kdysi byla posedlá korálkováním). Za 5 hodin jsem dokázala vytvořit půl roku 2013 a neměla jsem dost! Další den jsem si sedla ke čtvrtkám a nemilosrdně jsem je rozstříhala na kartičky dle rozměrů kapes, tedy 9x13cm a 13x18cm. Za pár dní jsem se k tomu vrátila a opět za jedno odpoledne jsem dodělala druhou půlku roku 2013. Také jsem si udělala i "pár" vlastních designů kartiček - návod brzy přidám. Minulý týden jsem dokončila i první polovinu roku 2012 a k tomu abych mohla pokračovat ve tvoření, potřebuji novou zásobu nálepek a ozdob.

From one afternoon to addiction at least for few years (like as my beads making). For 5 hours I have created one half of the year 2013 and I hadn't enough! Next day I finished cutting my papers into cards. After few days I finished the other half of my year 2013. Also, I have made my own designed cards - post is in process. Last week I have finished one half of year 2012, but for the finishing the whole year 2012, I need to wait for payment and then I will order some new stickers and decoration.


Žádné komentáře:

Okomentovat